.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع سیلاب در شهرهای شرقی مازندران
شمال نیوز: بر اثر بارش شدید باران از غرب مازندران، شهرهای شرقی استان از دقایقی پیش شاهد آب‌گرفتگی معابر شهری و وقوع سیلاب در شهرهای شرقی استان بودند.

تسنیم: بارش شدید باران از دقایقی پیش سبب وقوع سیلاب در شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه شده است.

هم اکنون بارش شدید باران سبب وقوع سیلاب در معابر و آب‌گرفتگی خیابان‌های اصلی و فرعی در شهر نکا شده و تردد در برخی مناطق شهر نکا را مختل کرده است.

هم اکنون خیابان های اصلی نکا، خیابان علمیه و چهار راه نکا به دلیل شدت آبگرفتگی معابر، دچار اختلال در رفت و آمد شده است.

بارش شدید باران در شهرهای بهشهر و رستم کلا همچنین سبب آبگرفتگی شدید در خیابان های اصلی این شهر و روستاهای اطراف شده است.

باران شدید سبب اختلال در رفت و آمد و آبگرفتگی معابر در خیابان‌های اصلی مرکز استان شده و ترافیک شدید در ورودی و خروجی‌های شهر ساری حاکم است.

ستاد مدیریت بحران استان نیز در نمابری فوری به فرمانداران استان، از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی خبر داده و نسبت به تداوم بارش‌ها و احتمال وقوع سیلاب هشدار داده است.

هنوز اخباری مبنی بر خسارات احتمالی ناشی از سیل در شهرهای استان گزارشی ارسال نشده است.

تداوم بارندگی‌ها در مازندران تا اواخر هفته

هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران را تا سه‌شنبه این هفته ابری همراه با بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی کرد و از افزایش ابر در غرب استان با رگبار پراکنده در اواسط این هفته خبر داد.

وضعیت دریا نیز بر اساس گزارش هواشناسی در مازندران مواج و طوفانی، سمت باد شمال‌غربی تا جنوب‌غربی و سرعت باد در مازندران 6 تا 12 متر بر ثانیه است.

هواشناسی مازندران، هوای امروز استان را نیمه ابری تا ابری به تدریج همراه با بارندگی و وزش باد اعلام کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، وضعیت هوای مازندران در روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران بوده و مردم مازندران در روز دو‌شنبه شاهد هوای نیمه ابری در بعدازظهر و شب افزایش ابر در غرب استان با رگبار پراکنده روبه‌رو هستند.

همچنین هوای مازندران در روز سه‌‌شنبه ابری گاهی همراه با بارندگی پیش‌بینی شده است، پیشینه دمای هوای امروز ساری با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به 20 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با یک درجه کاهش نسبت به شب گذشته به 11 درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.